Opinie na temat sklepu

Started by mariusz, 18 August, 2009, 22:48:45 PM

Previous topic - Next topic

mariusz

Zapraszamy wszystkich, do zamieszczania opinii i sugestii na temat działalności naszego sklepu.

Opinia wyrażona na ten temat jest dla nas bardzo istotna. Jeśli chcecie nas pochwalić za coś, lub wydać negatywną opinię - piszcie proszę właśnie tutaj.

Jeśli znajdujecie coś w czym możemy się poprawić i być lepsi - również zachęcam do wypowiedzi. Na pewno nie jesteśmy doskonali i wiele pracy jeszcze przed nami aby móc zaspokoić Wasze potrzeby.

I jeszcze jedno - często powtarzacie w kontakcie z nami że jest w naszym sklepie to coś, co pozwala nam zaufać.

Bardzo się cieszymy, choć to duża odpowiedzialność i potężny kredyt zaufania od Was, gdyż zdecydować się na kupno herbaty, nie widząc jej na żywo i nie mogąc doświadczyć jej zmysłami to duża odwaga. Tym bardziej cieszymy się że już kilka tysięcy osób z Polski (i nie tylko), zdecydowało się na ten krok.

Frasobliwy

Chciałbym pochwalić sklep przede wszystkim za fachową miłą obsługę. Bardzo cenię sobie możliwość porozmawiania z osobami, które spotykam za ladą.

Pozdrawiam!
W mojej głowie nie ma nocy- zawsze jest tuz nad ranem.

Tymah

Jakoś świadczonych usług bardzo dobra, osobiście nie mam zastrzeżeń. Duży asortyment, w zasadzie niezawodna jakość... W Polsce najlepszy sklep wysyłkowy, przynajmniej z tego, co udało mi się dotąd sprawdzić. :)
Gdyby jeszcze w ofercie znajdowały się czasem takie perełki jak znakowana przez oficjalnego producenta Junshan Jin Zen... Póki co trzeba zdobywać to ze Stanów Zjednoczonych, a to jednak - przez walutę- dość droga sprawa.

Lenwe Tasartir

Quote from: Tymah on 24 August, 2009, 23:31:14 PM
Gdyby jeszcze w ofercie znajdowały się czasem takie perełki jak znakowana przez oficjalnego producenta Junshan Jin Zen...

Mam wrażenie, że użycie słowa "oferta" jest tutaj kluczowe. Odwiedzając miałem już okazję się przekonać, że jeżeli czegoś nie ma w ofercie, niekoniecznie znaczy że nie ma w sprzedaży - a skoro wiesz, czego szukasz...  ;)

Michał

Dokładnie. Sam wiem, że nie wszystko jest wystawione w internecie. Nie wiem jak na to Szef, ale myślę, że jeśli byś spytał o jakąś herbatę i nawet byłaby w "Czarce", ale nie było jej w esklepie to warto napisać maila czy nie dałoby się tego kupić "inaczej". Obsługa jest bardzo miła, więc nie sądzę, żeby był jakikolwiek problem.  ;D

mariusz

Niebawem planujemy uruchomić klub miłośników herbaty i w nim będą dostępne różne propozycje oryginalnych i ciekawych herbat.

Celem klubu będzie stworzenie możliwości do rozwoju herbacianych pasji, przez jego uczestników.

white monkey

marzą mi się spotkania w kameralnym gronie, w którym będzie można testować, porównywać herbaty. choć piję je już dosyć długo i miałam okazję spróbować wielu- smaku czy zapachu części z nich niestety nie pamiętam. szczególnie zależałoby mi na japońskich (niektóre są do siebie łudząco podobne) i czarnych (tych chyba pije najmniej). mam nadzieję, że wkrótce uda nam się zorganizować takie spotkanie. pozdrawiam

p.s. żeby nie było wątpliwości- mam na myśli herbaty bez dodatków ;)

Frasobliwy

Popieram całym sercem i kubkami smakowymi ww. inicjatywę. Poza tym, taka wymiana doświadczeń będzie z pewnością bardzo konstruktywna.

He, he, już widzę to ogłoszenie: "Spotkanie Anonimowych Herbatoholików" o godz... :D
W mojej głowie nie ma nocy- zawsze jest tuz nad ranem.

boguchna

Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Waszym sklepie, sprawnie i bez żadnych komplikacji, zgodnie z życzeniem klienta załatwiony zakup towarów. Poleciłam już swoim znajomym ten sklep. Czekam tylko na jeszcze większy asortyment herbat oraz akcesoriów (np saszetki papierowe do herbat sypanych).

mariusz

Witam na forum :) i dziękuję za opinię. Czy pod pojęciem saszetek papierowych można rozumieć filtry papierowe? Te mamy w naszym sklepie, w 4 różnych rodzajach. Tutaj jeden z nich: http://eherbata.pl/produkt/opis/450

Czy są herbaty których brakuje w naszej ofercie? Właśnie pracujemy nad poszerzeniem jeszcze naszej oferty, myślimy o większej ilości herbat zapakowanych, oraz wdrożeniu herbat w saszetkach.

Emill

Witam,

Wysłałem osobnego maila, ale jednak chciałbym również podziękować.
Pęknięty kubek (dziękować Poczcie Polskiej) co prawda spisałem już na straty, ale nowym sprawiliście mi państwo prawdziwą niespodziankę.

Takich rzeczy długo się nie zapomina.
Dziękuję.

mariusz

To my dziękujemy za chęć podzielenia się wrażeniami i za cierpliwość..

Niezmiernie nas to cieszy że ktoś chce poświęcić swój czas i napisać coś pozytywnego.

krzysztofsf

Przydalaby sie opcja "dodaj do obserwowanych" po zalogowaniu do sklepu, podobna do koszyka ale nie konczaca sie automatycznie zamowieniem i nie usuwająca zawartosci po wylogowaniu.
Przyznam sie, ze trudno mi spamietac te nazwy herbat i gdy przychodzi czas zamowienia trudno odnalezc te, ktorymi sie zainteresowalem.
Jakby czekaly w obserowanych latwiej byloby dokonac ostatecznego wyboru,
Jednoczesnie jakby przy przejsciu na status "konczy sie" czegos w obserwowanych, byl wyslany automatyczny mail to pomogloby to podjac decyzje, czy nie warto jednak przyspieszyc skladania kolejnego zamowienia..

mariusz

Właśnie około tydzień temu wprowadziliśmy podobną w funkcjonalności opcję - przechowalnię - wtedy można sobie w każdym momencie zapamiętać koszyk w postaci jaką się aktualnie ma. Co więcej - działa to mniej więcej jak manager sesji- z tym że sami decydujemy w którym momencie zapisać dane produkty w koszyku (można mieć ich wiele).

Z tym mejlem w przypadku przejścia na status kończy się to świetny pomysł, z tym że to my akurat takiego mejla aktualnie dostajemy :) Nie byłoby problemów z dostępnością gdyby wszystkie produkty były dostępne w ciągu kilku dni. (Np. kontrahent z Anglii potrzebuje 5 tygodni aby ściągnąć wszystko co potrzeba z chin i wysłać do nas..) Na dzisiaj tak nie jest niestety. Czasami ten status kończy się to już jest zbyt późno na kolejne zamówienie, gdyż np. zdarza się że ktoś bierze na raz np. kilogram i więcej...


krzysztofsf

Quote from: mariusz on 12 August, 2010, 09:43:51 AM
Właśnie około tydzień temu wprowadziliśmy podobną w funkcjonalności opcję - przechowalnię - wtedy można sobie w każdym momencie zapamiętać koszyk w postaci jaką się aktualnie ma. Co więcej - działa to mniej więcej jak manager sesji- z tym że sami decydujemy w którym momencie zapisać dane produkty w koszyku (można mieć ich wiele).



U mnie , przynajmniej pod Opera, to nie dziala.
Sprawdzalem i zachowaj i zapisz - po ponownym zalogowaniu nie ma sladu.
Oproznij - nie oproznaia koszyka.

Jesli przy korzystaniu z przechowalni ma powstawac jakas nazwa przechowywanegho koszyka - nic sie nie dzieje.