Opinie na temat sklepu

Started by mariusz, 18 August, 2009, 22:48:45 PM

Previous topic - Next topic

jurek

Mnie się udało wreszcie wdepnąć do Czarki. Co prawda w przelocie, ale i tak trochę kasy Keemuny ze mnie wyciągnęły :) Bardzo fajny lokal, ale trudny do znalezienia. Jeszcze tydzień temu przechodząc przez Floriańską i rozglądając się nie byłem w stanie zlokalizować Czarki. Dopiero zaglądanie we wszystkie bramy dało rezultat.

Teraz przegląd listy zakupów od kolegów i koleżanek z pracy - klikania czas.

Co do dostępności herbat - szkoda, że nie ma opcji "tester" - czyli ilości na jedno, dwa zaparzenia. Wielkości gratisów jakie czasami dołączacie do zakupów. Można by testować herbaty bez narażania się na pakowanie pieniędzy w "dolną szufladę" (lądują tam herbaty, które mi nie smakują - i sobie leżą, czasami przez lata).

crom

#76
witam,
na wstępie gratulacje za organizację forum i szeroki asortyment dostępny w Waszym sklepie.

Chciałbym zwrócić uwagę na utrudniający wybór sposób sortowania produktów - włączając opcję sortowanie wg. ceny otrzymujemy chaotyczny układ herbat według dziwnego kryterium - niby są poukładane według ceny ale raz jest to cena za 8-9g, raz za 25g, raz za 50g albo za 100g. Szalenie zaciera to segregację produktów wg. kryterium wartości. Nic nie wynika z takiego sposobu segregacji, bo trzeba przebijać się przez każdą ofertę aby dowiedzieć się co ile naprawdę kosztuje.

Prosiłbym o uporządkowanie cen herbat według jednego kryterium cenowego - np. cena za 100g. Herbaty w fabrycznych opakowaniach można odpowiednio przemnożyć. Inaczej jest pomieszanie z poplątaniem.

Przydałoby się również podawanie przy każdej herbaty kraju pochodzenia - przy jednych wpisano, przy innych nie. eHerbata z pewnością wie skąd pochodzą konkretne liście, dlaczego podano je wybiórczo? I tak do końca nie wiadomo czy np. Bancha ze sklepu to Bancha "Japan Style" z Chin, czy oryginalna Bancha z Japonii.

picasso83

W dalszym ciągu jest brak opcji kupna 50g opakowania z herbatą w przypadku KAŻDEJ dostępnej u Was herbaty. To jest naprawdę frustrujące, że niektórych herbat nie da się kupić na próbę w postaci mniejszego opakowania tylko trzeba od razu 100g :( Kiedy wreszcie wprowadzicie tą opcję? Obietnica padła z Waszej strony kilka miesięcy temu i wciąż brak realnych działań w tej sprawie :(

mariusz

Opcję 50 gram w każdej herbacie wprowadzimy, ale nie mogę teraz określić kiedy dokładnie - na pewno jednak dla stałych klientów będzie taka możliwość.

Wstępnie plany były inne, za co przepraszam - jednak woleliśmy się skupić od dobrych kilku tygodni na jak najbardziej sprawnej obsłudze zamówień oraz zadbaniu o pozyskanie nowych ciekawych produktów, oraz sprawne zarządzanie stanami magazynowymi aby wyeliminować maksymalnie ryzyko niedostępności produktów.

Wprowadziliśmy też test w postaci zestawów polecanych oraz zestawów świątecznych które pozwalają również herbaty kupić w mniejszych niż 100g ilościach.

Musimy się bardzo dobrze do takiej opcji 50g przygotować - również logistycznie i personalnie - pakowanie nie odbywa się u nas automatycznie.

Czasami pojawiają się takie zamówienia składające się np. z sześciu  zestawów polecanych, których jestem nadal wielkim zwolennikiem. Patrząc jednak na to realnie, jeśli paczka taka jest pakowana pięć razy dłużej niż standardowa, to boję się pomyśleć jak musielibyśmy przeorganizować wszystko jeśli nagle zmienilibyśmy zasady na takie aby wszystko było w przedziałach 10 gram, 25 (dla droższych pozycji), 50, 100 itd.

Wprowadzenie tego od razu, spowodowałoby że byśmy się zakopali. A są klienci którzy składaliby zamówienia na 50 sztuk herbat w samplach po 10 gram. Sprawna obsługa sklepu przy obecnej sytuacji byłaby wtedy nierealna.

Dlatego też postanowiłem iż próbki na razie będą właśnie w takiej formule, aby był do nich dostęp przez formułę zestawów przekrojowych, pozwalających się zapoznać z charakterystycznymi herbatami i pozycjami w danych kategoriach.

W zakresie wszystkich pozycji dostępnych od 50g, planujemy takie działanie w sytuacji gdy uda nam się wdrożyć nowy system automatyzacji stanów magazynowych oraz dostosujemy pomieszczenie magazynowe do nowych stanowisk pracy pozwalając na większą elastyczność w zakresie pakowania.

Wszystkie osoby które odwiedziły kiedyś naszą herbaciarnię wiedzą, że miejsca nie mamy zbyt wiele i pakowanie paczek odbywa się za tą samą ladą przy której obsługiwani są klienci stacjonarni.

Rozwijamy się, cieszymy z zainteresowania naszymi produktami, jednocześnie jednak muszę podkreślić że zawsze wyżej stawiać będziemy najwyższą jakość obsługi klienta od zysku wynikającego z większej ilości zamówień.

Na pewno bardzo dziękuję za przypominanie się z tymi ważnymi sprawami. To zawsze mobilizuje aby pewne rzeczy zmienić, dostosować do potrzeb jakie są odczuwane przez klienta. Na wszystkie, nawet najmniejsze sugestie reagujemy bardzo przychylnie i wiele z nich już jest zrealizowanych. Niektóre wymagają dłuższego czasu wdrożenia, niemniej pamiętamy o nich.

Nowa strona internetowa i oprogramowanie które mamy od września, daje nam bardzo dużo nowych możliwości których się uczymy a z których aktualnie jeszcze do końca nie korzystamy.

Plany na najbliższe miesiące to również między innymi w końcu wdrożenie filmików i prawdziwy kanał na YT, nowy bardzo atrakcyjny program dla stałych klientów (mam nadzieję że bardzo nim na plus zaskoczymy) i kilka innych, mniej lub bardziej głośnych rzeczy które sprawią że będzie jeszcze milej, sprawniej, wygodniej, taniej a herbaty i obsługa będą jeszcze lepsze.







benedykta.wis

ja różnież nie mam zastrzeżeń co do obsługi czy działania sklepu, jestem zadowolona :) i zawsze polecam znajomym, którzy tak jak ja preferują zakupy w sieci .
Polecam ciekawy artykuł na temat motywacji do pracy

jurek

Ja mam uwagi do strony sklepu, sztuk dwie. W sumie mam od wprowadzenia nowego układu strony, ale jakoś tak wypadło, że nic nie napisałem.

1) Brak możliwości edytowania, albo chociaż podglądu adresu wysyłki jaki się ma ustawiony podczas składaniu zamówienia. Po kliknięciu "zamawiam" nie ma się dosłownie żadnej informacji o tym gdzie paczka zostanie wysłana.

Jeżeli ktoś ma jeden adres to ok (chociaż pewnie chciałby sprawdzić czy nie zrobił jakiegoś byka etc). Ale jak ktoś ma parę to jest to bardzo niewygodne, bo nigdy do końca nie ma się pewności czy ustawiło się wszystko ok i czy paczka dojdzie tam, gdzie się chce.

2) Rozwijany koszyk. To pewnie też nie jest często spotykany problem, ale jeżeli zamawia się więcej herbat to rozwijane okienko potrafi wyjść poza dolną krawędź ekranu. I wtedy bieda bo na samym dole jest przycisk zakupu, a nie bardzo jest jak się do niego dostać. Pomaga CTRL- (minus) i pomniejszenie strony, ale to irytuje.

Narquelie

Jeśli chodzi o edytowanie adresu wysyłki przy składaniu zamówienia, to istnieje taka możliwość: należy wejść w zakładkę "moje konto" w lewym górnym rogu strony. Tam jest opcja "inny adres do wysyłki". Trzeba to jednak zrobić przez kliknięciem przycisku "zamawiam", ponieważ wtedy zamówienie jest już zapisywane w naszym systemie. Jeśli jednak po złożeniu zamówienia odkryjemy, że adres do wysyłki jest błędny, wtedy można zawsze napisać do nas maila na herbaciarnia@eherbata.pl  lub zadzwonić do nas pod numer 12 422 93 82.

Rozwijany koszyk faktycznie stanowi problem i na pewno w najbliższym czasie się tym zajmiemy. Dziękujemy za cenne uwagi!

jurek

Dorzucę pochwalną opinię (jaką inną :D) - sklep co prawda się pomylił i wysłał nie tą herbatę co trzeba (dobrze opisał torebkę, ale wsypał co innego). ALE rozwiązanie problemu było błyskawiczne, pani która się w tej sprawie kontaktowała bardzo miła no i "ogarniała temat" bo wiedziała, że złożyłem jeszcze jedno zamówienie i dorzuciła brakującą herbatę do nowego zamówienia.

Także pełen profesjonalizm :D

kot2kpg

#83
Na początku chciałem się przywitać. Forum obserwuje od jakiegoś czasu ale zarejestrowałem się dopiero wczoraj. W międzyczasie zrobiłem już 3 zakupy w eherbata.pl i dzięki temu mam swoje małe herbaciane niebo.... w zasadzie 4 zakupy, spodziewam się dużej paki Ya Bao Yesheng.. chociaż trochę się martwie bo złożyłem zamówienie na 100g wczoraj, a dzisiaj widzę że herbata jest niedostępna, albo rozbiłem bank albo mi zabrakło...



Świetny sklep, świetna obsługa a co najważniejsze świetna herbata!