Opinie na temat sklepu

Started by mariusz, 18 August, 2009, 22:48:45 PM

Previous topic - Next topic

mariusz

Witam Panie Damianie,

zwrot ma Pan już na koncie. Przepraszam za zaistniałą sytuację oraz brak kontaktu z mojej strony w dniu wczorajszym (kwestia zwrotu pieniędzy spoczywa tylko na moich obowiązkach - nie pracowników firmy).

Niestety byłem nieobecny w pracy z uwagi między innymi na załatwianie spraw wizowych oraz lekarskich związanych z wyjazdem na ekspedycję herbacianą do chin oraz na tajwan.

W zakresie poziomu obsługi sklepu - rozumiem Pana rozczarowanie z uwagi na brak czajniczka yixing. Cieszę się że zdecydował się Pan również na częściową modyfikację zamówienia.

Tego typu doświadczenie związane z wystawianiem w sklepie jednej sztuki produktu jest dla mnie bolesnym. Niebawem wdrożymy nowy system informatyczny który jednoznacznie wyeliminuje ryzyko kupienia czegoś czego nie ma fizycznie na stanie. Tak się złożyło że ten czajniczek został zakupiony wcześniej w zamówieniu niestandardowym - poprzez email i nie został na czas wycofany ze internetowej.

Dodatkowo zastanawiam się nad tymi "unikatami" aby niektóre udostępniać bardziej w formacie aukcyjnym.

Wkrótce napiszę o wielu zmianach które wdrażamy aby nieustannie polepszać obsługę sklepu. Mam świadomość że pomimo wysokiej dbałości jaką przywiązujemy do obsługi i realizacji zamówień (realizacja 94% zamówień w ciągu 24 h od odnotowania wpłaty, obsługa telefoniczna między 9-22, 98% produktów dostępnych, fizycznie będących na miejscu) takie sytuacje w których zostaniemy czymś "zaskoczeni" są choć smutną ale jednak okazją do natychmiastowej reakcji oraz wyjaśnienia, jak również do rozwoju sklepu.

Mam świadomość że eherbata.pl jest sklepem innym niż wszystkie - od systemu informatycznego który był pisany na nasze potrzeby (nie jest żadną platformą komercyjną), poprzez produkty znajdujące się w sklepie (wiele herbat i akcesoriów jest tylko u nas), po najwyższy szacunek i pokora dla każdej osoby która nam zaufała odwiedzając nasz sklep.

Aby jednak była jasność - mam też świadomość najwyższych wymagań w zakresie każdego elementu funkcjonowania sklepu, oraz tego że nasi klienci to jest absolutna elita również w zakresie wysokich nadziei i oczekiwań że wszystko będzie należycie.

Być może w wielu sklepach brak odpowiedzi na email w ciągu 24 godzin zostałby potraktowany jako coś w miarę normalnego, z mojej strony jest to niedopuszczalne. Dlatego niebawem wprowadzimy gwarancję odpowiedzi na email w ciągu 2 godzin roboczych. Przykładowo jeśli ktoś napisze wiadomość o godzinie 21, będzie miał gwarancję odpowiedzi do godziny 10 dnia następnego.

pixelka

Po raz kolejny jestem mile zaskoczona jakością obsługi sklepu. Przed chwilą otrzymałam paczkę, a w niej jak zawsze dodatkowy gratis. To bardzo miłe:) Serdecznie dziękuję za wszystko:)

Lukassuss

Moje pierwsze zamówienie właśnie do mnie dotarło.

Wrażenia same pozytywne. Szybka wysyłka - zdecydowanie na plus, fajne torebki na herbaty, nie ma szans na stratę aromatu czy zwietrzenie - super. Oczywiście bardzo miły gratis - i to akurat taki jaki miałem ochotę spróbować. Jakaś herbaciana bogini chyba coś podpowiadała  :)

Herbaty - miód. Prasowany w ciasteczko pu-erh Trzy Żurawie rewelacja. Oolong Formosa chyba nawet lepszy.

Stanowczo i zdecydowanie mam zamiar zapoznać się z całym mnóstwem herbat od Was - bo warto. Super że w naszym kraju są takie sklepy - pozwalają cieszyć się pasjonatom do niedawna słabo dostępnymi rzeczami.

Serdecznie pozdrawiam.


picasso83

Jestem ciekaw czy jest możliwość, aby w sklepie eherbata.pl była możliwość zakupu w przypadku każdej z dostępnych u Was herbat po 50g lub ew.mniejszych? (w wielu przypadkach herbaty mogę zamówić w ilości co najmniej 100g, a ja chciałbym mieć opcję np. 50g- aby móc przetestować więcej herbat przy jednym zamówieniu)

tanhayi

oczywiscie picasso. wystarczy ze napiszesz maila z lista herbat i juz;) mozesz brac rowniez mniejsze ilosci jak 25g np. wystarczy cene ze 50g podzielic przez 2. i mamy cene 25g;) herbaciarnia@eherbata.pl  zapraszam;)
Herbatyzm jest kultem piękna, które daje się odnaleźć w codziennej, szarej egzystencji. Wdrąża poczucie czystości i harmonii, tajemnicę wzajemnej życzliwości i romantyzm ładu społecznego. Jest uwielbieniem niedoskonałości, nieśmiałą próbą osiągnięcia czegoś znośnego w naszym nieznośnym życiu.

Liu Mulan

Paweł, widzę że dorabiasz w eherbacie po godzinach  ;D

tanhayi

hah;) nie;) 77km do pracy? troszkę za dużo;) napisałem bo praktycznie co miesiąc takie maile pisze do p. Moniki z eherbaty że pozwoliłem sobie napisać;)
Herbatyzm jest kultem piękna, które daje się odnaleźć w codziennej, szarej egzystencji. Wdrąża poczucie czystości i harmonii, tajemnicę wzajemnej życzliwości i romantyzm ładu społecznego. Jest uwielbieniem niedoskonałości, nieśmiałą próbą osiągnięcia czegoś znośnego w naszym nieznośnym życiu.

tofik

Jako, że jestem tu nowy no i dopiero przekraczam bramy herbacianego raju nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Mało tego - dziś dotarło do mnie pierwsze moje zamówienie :) więc tylko na tej płaszczyźnie mogę wyrazić swoje zdanie. Kosmos :)...przesyłka nadświetlna :), torebki na herbatę bardzo praktyczne, miły gratis, który bardzo cieszy. A co ze smakiem? - o tym przekonam się jutro. Herbatki jeszcze czekają jak zakończę pracowity "tydzień", by w spokoju zaparzyć swoją pierwszą prawdziwą herbatę. Będę tu wracał by odnaleźć swoje ulubione smaki. Cieszy mnie tez fakt szybkiej reakcji na rzekomo "niedostępny" towar. Pozdrawiam :)

abc

To moje 8 zamówienie, właśnie policzyłam  ;D
Szybko, sprawnie i rzetelnie, bardzo dobry kontakt czy to telefonicznie czy to elektronicznie.
Dziękuję za pamięć i dosłanie herbaty z poprzedniego zamówienia (trochę czasu już minęło i ja banalnie zapomniałam:) oraz za gratisa, to jest bardzo miłe, zwłaszcza, że daje możliwość poznania nowego smaku  :)

Piotr-Rozwalka

Wczoraj dostałem zamówienie. Przesyłka była dobrze spakowana a sposób zapakowania herbat nawet mnie zaskoczył - myślałem bardziej o jakiś nieszczelnych plastikowych lub papierowych opakowaniach a tu wszystko w szczelnych opakowaniach ;) Zamówienie składałem telefonicznie i faktycznie możliwość łatwego kontaktu ze sprzedawcą jest tu dużym plusem ponieważ udało mi się kupić ceramike której nie było w ofercie. Taka jakość obsługi aż zachęca do odwiedzenia lokalu co mam nadzieje uda mi sie przy okazji załatwiania spraw służbowych w Krakowie!:)

Pozdrawiam Piotrek

picasso83

Ciekaw jestem czy jest szansa w najbliższym czasie (powiedzmy 1-2 tygodnie?) aby została wprowadzona domyślna możliwość wyboru każdej z herbat po 50g, a nie po 100g jak jest w niektórych przypadkach. W maju przez PW dostałem obietnicę od Mariusza, że w niedługim czasie jest w planie zmiana systemu i wprowadzenie po tej zmianie domyślnie wspomnianej przeze mnie opcji.
Pytam się, ponieważ chciałbym w niezbyt odległym czasie złożyć kolejne zamówienie, jednak niektóre pozycje, które mnie interesują są w najmniejszej wersji po 100g. Wiem, że jest możliwość mailowej prośby o mniejszą gramaturę, ale to jest opcja zdecydowanie niewygodna i dlatego nie zamierzam z niej korzystać.
Wiadomo coś w tej materii?  ???

mariusz

Wiele herbat obecnie można zamówić już nawet od kilku lub kilkunastu gramów. Staramy się aby nowe herbaty których wartość przekracza 40 zł oferować nawet w standardzie od 25 gram. Systemowo przejdziemy zmianę oprogramowania na początku sierpnia, wtedy tez pojawi się opcja 50-tek w standardzie dla herbat które w tym momencie kosztują poniżej 19 zł za 100 gram, a były dodawane dawno temu.

picasso83

Po zmianie sklep wygląda wyraźnie atrakcyjniej. Jest jednak pewien problem. Gdy klikam np.w pozycję akcesoria to sklep przenosi mnie do herbat białych, a nie do akcesoriów. Tego typu błędów jest więcej.
Aha, no i tradycyjnie dopominam się, aby każda herbata, bez żadnych wyjątków miała możliwość wybrania wielkości 50g (m.in. Gunpowder Temple of Heaven nie ma takiej opcji).

mariusz

Dzięki serdeczne za opinię. Napisz proszę jednak w którym miejscu klikasz na akcesoria a wyskakują herbaty białe? Nie możemy tego znaleźć.

Jeśli więcej tego typu rzeczy znalazłeś, napisz mi proszę na biuro(at) eherbata.pl.

W zakresie dodawania 50 gramowych opcji - około 60% asortymentu już taką opcję posiada, wkrótce na pewno kolejne herbaty dołączą. Przypominam też że dla większości herbat powyżej 40 zł/100g, są opcje 25 gramowe. Pozwala to na większą dostępność tych herbat.

Obecnie pracujemy jeszcze nad jak najlepszym funkcjonowaniem sklepu po zmianie wyglądu, oraz funkcjonalności (został wymieniony praktycznie cały system). Jeszcze nie wszystkie herbaty mają nowe zdjęcia, oraz mamy wiele produktów nie dodanych jeszcze do sklepu :), zwłaszcza bardzo atrakcyjny dział herbat unikalnych, które mamy czasem w ilościach symbolicznych - a które będą niebywałą okazją do nowych herbacianych doświadczeń.

Na początek października planuję że wdrożymy coś bardzo atrakcyjnego dla wszystkich naszych stałych klientów, ale będzie to niespodzianka!


wilkstepowy

Na początku chciałem się przywitać, gdyż to pierwszy mój post na tym forum :D

Dziś też odebrałem pierwszy zakup na eherbata. Super opakowania (nie spodziewałem się takich, myślałem że będą papierowe jak gdzie indziej), a zawartość jeszcze lepsza! To też początek bardziej "świadomego" podejścia do herbaty (wcześniej dużo się jej piło, z grubsza tylko przestrzegając instrukcji na opakowaniu;)). Sporo różnych zamówiłem (po dłuższym wertowaniu forum), piękne liście, piękne aromaty.
I czarka w prezencie :D - i do tego zielona, idealnie pasująca do mojego czajniczka żeliwnego.

Jestem bardzo zadowolony z zakupu, sklepu, obsługi, czasu realizacji. Chyba dobrze trafiłem;)

Ps. Sama herbaciarnia mnie również zaskoczyła - najpierw myślałem że na parterze będzie, potem że wystrój taki bardziej "kawiarniany" będzie itd. A tu taka miła atmosfera w środku. Aż się z tego wszystkiego nie przyjrzałem dobrze wnętrzu i zapomniałem że chciałem jeszcze obejrzeć czajniczki i inne akcesoria:) Tyle lat w Krakowie, a jakoś tam nie trafiłem. Innymi słowy będzie trzeba wstąpić kiedyś na herbatkę;)