Opinie na temat sklepu

Started by mariusz, 18 August, 2009, 22:48:45 PM

Previous topic - Next topic

mariusz

Fiu fiu, własnie doinstalowałem operę, i chodzi mi bez problemu wszystko...
Najpierw dodaję coś do koszyka, następnie klikam na przechowalnię i klikam na zapisz. Wtedy cały koszyk ląduje mi w przechowalni. W każdym momencie mogę go przywrócić...

Nie wiem dlaczego Tobie to nie działa - może masz np. wyłączoną funkcję w przeglądarce akceptacji cookies? Muszę się dopytać osoby więcej wiedzącej na ten temat..

Z tego co poleciliśmy, to również koszyk bez przenoszenia do przechowalni powinien się zapisywać w ten sposób aby po ponownej wizycie na stronie - był cały automatycznie przywrócony.

krzysztofsf

#16
Sprawdze w domu - wynika z powyzszego ze cos prawdopodobnie jest blokowane przez zabezpieczenia administracyjne sprzetu z ktorego teraz pisze :).

Pisane z domu - Pod Firefoxem, z konta z prawami administratora,  tez mi nie dziala.
Proponuje, zeby sprawdzil Pan dzialanie z konta "klienta" na komputerze na ktorym nie logowal sie Pan nigdy do sklepu z prawami administratora sklepu.

ewentualnie, moze ta funkcjonalnosc nie dziala prawidlowo na kontach utworzonych przed jej powstaniem?

Tymah

Rozumiem, że już sama uprawa herbaty zapewne godzi w zasady rolnictwa ekologicznego, nie zmienia to jednak faktu, że wypełnianie po brzegi przesyłki z herbatą plastikiem jest nonsensowne. Wystarczy zastosować trochę mniejsze kartony - raczej rzadko się zdarza, żeby w paczkę na drodze do adresata wbijały się kolce, które przed uszkodzeniem herbaty powstrzymać może tylko plastikowa warstwa ochronna. Poczta, oczywiście, nie działa bezwadliwie, jednak drobne wgniecenia paczki nie uszkodzą herbaty, a rzeczywiście poważne są, jak mi się wydaje, niezwykle rzadkie.

O ile nie można wymagać (podkreślam to słowo) od sprzedawcy, dajmy na to, sprzętu elektronicznego, wielkiego zrozumienia dla potrzeb środowiska, to jednak sama herbata, jak i cały proces czy też ceremonia jej picia, jest znacznie bliższa Ziemi, współodczuwaniu, świadomości siebie i otaczającego świata.

krzeo

Przykro jest mi to pisać, szczególnie po tym jakie wrażenie wywarł na mnie ten sklep po zapoznaniu się z ofertą, przejrzeniu linków zamieszczonych na stronie, a także po przeczytaniu forum.
W sierpniu napisałem do sklepu z pytaniem o możliwość zrealizowania zamówienia na herbatę w mniejszych ilościach (10g), ale wielu gatunków. Dostałem odpowiedź że jest taka możliwość i niezmiernie się ucieszyłem. Później gdy zostałem po proszony o przesłanie listy herbat, co uczyniłem. Jednak dwóch herbat nie było na składzie i zostałem zapytana czy będę na nie czekał (około 10 dni), odpowiedziałem że nie. Cała rozmowa przebiegła szybko i sprawnie. jednak po tym kontakt się urwał, a następną odpowiedź dostałem półtora miesiąca później, pomimo że wysyłałem kilka maili z pytaniami o stan zamówienia. To jeszcze w miarę zrozumiałem, bo moja prośba była moim zdaniem nietypowa a i wynikły jakieś problemy z tymi herbatami których nie było na składzie. Powiedziano mi że następnego dnia dostanę podliczenie i przesyłka zostanie do mnie wysłana. Było to 27 września. Od tamtej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi. I to jest powód tego posta. brak odpowiedzi. Bo ja zrozumiałbym gdybym został poinformowany że jednak to zamówienie nie może zostać zrealizowane, albo że będę musiał poczekać parę miesięcy, ale ja dostałem nic. Herbata mnie bardzo fascynuje, a ten sklep, nie dość że jedyny z taką ofertą to jeszcze tworzy pewną społeczność na forum, której zawdzięczam wiele wiedzy. Chciałbym więc wiedzieć, skąd wynika ten brak informacji.

mariusz

Witaj Krzeo, nastąpił dziwny problem ze skrzynką. Przyznaję się to mój błąd, teraz to zauważyłem ponieważ kilkakrotnie myślałem że wysyłałem wiadomości do Ciebie, będąc przekonanym że one wyszły. Zaraz Ci opiszę wszystko.

krzeo

Wszystko się wyjaśniło. Zwracam honor. A jaka oferta!

vestfalica

Jestem bardzo zadowolona z zakupów- smak herbaty( truskawkowa-mango) przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Przesyłka doszła do mnie błyskawicznie. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z oferty. Pozdrawiam

krzysztofsf

Przypominam, ze jest jakis błąd z systemem komentarzy - nie widac na poziomie kategorii , ze były robione wpisy w wielu ze składników.
np patrzac z poziomu
http://eherbata.pl/gatunki/8

nie widac ze w poniższej jest komentarz (i to bardzo pozytywny)

http://eherbata.pl/produkt/opis/515

mariusz

Krzysztof, dziękuję - sprawdzimy skąd ta różnica, i dlaczego to się nie wyświetla.

olaka0404

Witam, Jestem pod wrażeniem sklepu, bogatej oferty i wyraźnej www. W zeszłym tygodniu metodą poszukiwawczą odkryłam stronę i od dnia zamówienia wchodzę tu zaczerpnąć wiedzy. Podoba mi się styl pisania - jest bardzo przemawiający, czytam z przyjemnością. Co do  obsługi wysyłkowej nie mam zastrzeżeń. Maile powiadamiające o losie zamówienia - czuć, że wszystko jest pod kontrolą. Jestem zadowolona i polecam!!

matteusz

Wielka pochwała dla sklepu i obsługi!
Zamawiałem stąd herbatki już kilka razy i za każdym razem cieszę się niesamowicie z otrzymanej przesyłki:). W przeciwieństwie do wielu sprzedawców internetowych, którzy wciskają nam "herbaty wysokogatunkowe" 50g/3zł, w eherbacie niezmiennie zasadą jest wysoka jakość. i warto za tę jakość zapłacić kilka złotych więcej, aby wreszcie się dowiedzieć, co to znaczy "smaczna herbata".
W najnowszym zamówieniu odkrywam oolongi; zaparzając Milk Oolonga już w pierwszym momencie wpadłem zachwyt nad jego cudownym aromatem, a smak potwierdził tylko wspaniałość tej herbaty. Warto było czekać na takie wrażenia:).

Chciałem również dodać, że mieliśmy również małe przygody z pocztą polską, i tutaj obsługa sklepu, z p. Mariuszem na czele, stanęła na wysokości zadania, znajdując rozwiązanie najlepsze dla mnie, jako klienta.
Bardzo dziękuję za zaangażowanie i troskę:).

Pozdrawiam serdecznie i z całego serca polecam wszystkim tym, którzy jeszcze się wahają, zakupy w Eherbata.pl !
Mateusz

Marcin

#26
Jeśli można o to zapytać, to od jakich dostawców pochodzi towar? :)
Rozumiem, że jakość herbat jest najwyższej klasy, tak? :)
Pytam tak z z ciekawości, bo w jednym z tematów mojego autorstwa pojawiła się dyskusja na temat sterylności, warunków przechowywania herbat u producentów. Co za tym idzie, czy warto przepłukiwać herbatę, czy nie.

E: Dziękuje za odpowiedź :)

mariusz

Odnosząc się do sedna sprawy to powiem że powinno się przepłukiwać herbatę. 10 sekundowe jej otwarcie nie sprawi że nam liście zasłabną.

Co do dostawców, to rzecz jasna wymienić ich nie mogę. Czasem jest tak że od danego dostawcy bierzemy tylko 1-2 herbaty jeśli uważamy że warto tylko tą jedną brać ze względu na jakość oraz dobry jej stosunek do ceny końcowej.

Uściślając - mamy około 7-8 dostawców głównych, którzy są sprawdzonymi partnerami i wiemy że na każdym etapie herbata jest odpowiednio traktowana, oprócz tego mamy też kilku innych mniejszych dostawców od których pozyskujemy bardziej niszowy towar o bardzo dobrej jakości. Niestety często zamawianie herbat przez Anglię lub Niemcy trwa - stąd też na niektóre pozycje trzeba czasem dłużej czekać.

Dbałością o jakość nie ma się co chwalić - bo uważam że to powinno być standardem wszędzie. Nie każda firma jednak przechowuje herbatę Matcha w lodówce. To takie szczegóły, dla jednych ważne dla innych mniej.

tanhayi

Oczywiście pochwała. Zamawiałem herbaty 1 raz. Ich jakości ocenić nie mogę, zaczynam dopiero zabawę z herbatami i brak smaku w herbacie to raczej moja wina a nie herbaty. Mogę się wypowiedzieć za to na temat przesyłki. Pierwsza klasa, 1 raz się spotkałem z tego typu opakowaniem herbaty i raczej już nie będę nigdzie indziej zamawiał herbat. Naprawdę warto! Świetny kontakt. Można się dogadać w każdej sprawie. Polecam.
Herbatyzm jest kultem piękna, które daje się odnaleźć w codziennej, szarej egzystencji. Wdrąża poczucie czystości i harmonii, tajemnicę wzajemnej życzliwości i romantyzm ładu społecznego. Jest uwielbieniem niedoskonałości, nieśmiałą próbą osiągnięcia czegoś znośnego w naszym nieznośnym życiu.

boguchna

Witam.
Jestem pod wrażeniem sklepu - bogata oferta, a co najważniejsze - bogaty opis produktów. Bardzo dużo ciekawych informacji o herbacie, jej historii i sposobach jej parzenia. Co do  obsługi wysyłkowej nie mam najmniejszych zastrzeżeń - bardzo wysoka kultura obsługi. Maile powiadamiające o losie zamówienia świadczą że wszystko jest pod kontrolą. Jestem zadowolona i polecam!!