Kim właściwie jesteśmy?

Started by tanhayi, 16 March, 2011, 14:33:36 PM

Previous topic - Next topic

tanhayi

Może banalny temat, ale myślę że warto. Na forum jest nas garstka. Więc może można byłoby się lepiej poznać? Gdyby każdy z nas coś powiedział o sobie lepiej by się nam rozmawiało. Znamy się niestety tylko z nicków.

Tak więc ja na imię mam Paweł i mieszkam w okolicach Katowic a dokładniej w Piekarach Sląskich. Jestem chyba najmłodszym fanem herbaty na tym forum gdyż dorosłość osiągnę dopiero w tym roku;) Jestem uczniem technikum, które wykształci mnie w zawodzie spedytora;)
Herbatyzm jest kultem piękna, które daje się odnaleźć w codziennej, szarej egzystencji. Wdrąża poczucie czystości i harmonii, tajemnicę wzajemnej życzliwości i romantyzm ładu społecznego. Jest uwielbieniem niedoskonałości, nieśmiałą próbą osiągnięcia czegoś znośnego w naszym nieznośnym życiu.

Lukas

Ja swoją drogę herbaciana zacząłem, dzięki mojemu sąsiadowi Chińczykowi, który zaraził mnie piciem czegoś ciekawszego niż yunan czy jakiś assam z marketu zalany wrzątkiem i przywalony cukrem. Drugim powodem było to też, że chciałem zgubić zbędne kilogramy, co udało mi się nieco ponad 70 kg, głównie dzięki Pu-erowi, który jest moim ulubionym gatunkiem herbaty podobnie jak krzysztofa.

A tak poza tym to mieszkam na zielonej wyspie (mam 27 lat) i ciesze się życiem oraz znakomitą wodą w kranie ;) która jest niezbędna do satysfakcjonującego zaparzenia.

tanhayi