Witam!
Szkoda, że mój (pierwszy) post nie będzie o herbacie, ani o dobrze działającym sklepie eherbata.pl.
Niestety sklep nie funkcjonuje obecnie tak, jak powinien. Mam wrażenie, że liczba (średnio 18-19?) składanych dziennie zamówień z całej Polski nieco przerasta obsługę sklepu.
Panie Mariuszu, pora na Pańską interwencję.
Proszę o kontakt (na pw?) w sprawie zwrotu pieniędzy za nie do końca zrealizowane (z Państwa winy) zamówienie. Liczę na Państwa uczciwość.
I proszę choć od czasu do czasu odpowiadać na maile.
Pozdrawiam
Taki jeden
Szkoda, że mój (pierwszy) post nie będzie o herbacie, ani o dobrze działającym sklepie eherbata.pl.
Niestety sklep nie funkcjonuje obecnie tak, jak powinien. Mam wrażenie, że liczba (średnio 18-19?) składanych dziennie zamówień z całej Polski nieco przerasta obsługę sklepu.
Panie Mariuszu, pora na Pańską interwencję.
Proszę o kontakt (na pw?) w sprawie zwrotu pieniędzy za nie do końca zrealizowane (z Państwa winy) zamówienie. Liczę na Państwa uczciwość.
I proszę choć od czasu do czasu odpowiadać na maile.
Pozdrawiam
Taki jeden