Zapraszamy wszystkich, do zamieszczania opinii i sugestii na temat działalności naszego sklepu.
Opinia wyrażona na ten temat jest dla nas bardzo istotna. Jeśli chcecie nas pochwalić za coś, lub wydać negatywną opinię - piszcie proszę właśnie tutaj.
Jeśli znajdujecie coś w czym możemy się poprawić i być lepsi - również zachęcam do wypowiedzi. Na pewno nie jesteśmy doskonali i wiele pracy jeszcze przed nami aby móc zaspokoić Wasze potrzeby.
I jeszcze jedno - często powtarzacie w kontakcie z nami że jest w naszym sklepie to coś, co pozwala nam zaufać.
Bardzo się cieszymy, choć to duża odpowiedzialność i potężny kredyt zaufania od Was, gdyż zdecydować się na kupno herbaty, nie widząc jej na żywo i nie mogąc doświadczyć jej zmysłami to duża odwaga. Tym bardziej cieszymy się że już kilka tysięcy osób z Polski (i nie tylko), zdecydowało się na ten krok.
Chciałbym pochwalić sklep przede wszystkim za fachową miłą obsługę. Bardzo cenię sobie możliwość porozmawiania z osobami, które spotykam za ladą.
Pozdrawiam!
Jakoś świadczonych usług bardzo dobra, osobiście nie mam zastrzeżeń. Duży asortyment, w zasadzie niezawodna jakość... W Polsce najlepszy sklep wysyłkowy, przynajmniej z tego, co udało mi się dotąd sprawdzić. :)
Gdyby jeszcze w ofercie znajdowały się czasem takie perełki jak znakowana przez oficjalnego producenta Junshan Jin Zen... Póki co trzeba zdobywać to ze Stanów Zjednoczonych, a to jednak - przez walutę- dość droga sprawa.
Quote from: Tymah on 24 August, 2009, 23:31:14 PM
Gdyby jeszcze w ofercie znajdowały się czasem takie perełki jak znakowana przez oficjalnego producenta Junshan Jin Zen...
Mam wrażenie, że użycie słowa "oferta" jest tutaj kluczowe. Odwiedzając miałem już okazję się przekonać, że jeżeli czegoś nie ma w ofercie, niekoniecznie znaczy że nie ma w sprzedaży - a skoro wiesz, czego szukasz... ;)
Dokładnie. Sam wiem, że nie wszystko jest wystawione w internecie. Nie wiem jak na to Szef, ale myślę, że jeśli byś spytał o jakąś herbatę i nawet byłaby w "Czarce", ale nie było jej w esklepie to warto napisać maila czy nie dałoby się tego kupić "inaczej". Obsługa jest bardzo miła, więc nie sądzę, żeby był jakikolwiek problem. ;D
Niebawem planujemy uruchomić klub miłośników herbaty i w nim będą dostępne różne propozycje oryginalnych i ciekawych herbat.
Celem klubu będzie stworzenie możliwości do rozwoju herbacianych pasji, przez jego uczestników.
marzą mi się spotkania w kameralnym gronie, w którym będzie można testować, porównywać herbaty. choć piję je już dosyć długo i miałam okazję spróbować wielu- smaku czy zapachu części z nich niestety nie pamiętam. szczególnie zależałoby mi na japońskich (niektóre są do siebie łudząco podobne) i czarnych (tych chyba pije najmniej). mam nadzieję, że wkrótce uda nam się zorganizować takie spotkanie. pozdrawiam
p.s. żeby nie było wątpliwości- mam na myśli herbaty bez dodatków ;)
Popieram całym sercem i kubkami smakowymi ww. inicjatywę. Poza tym, taka wymiana doświadczeń będzie z pewnością bardzo konstruktywna.
He, he, już widzę to ogłoszenie: "Spotkanie Anonimowych Herbatoholików" o godz... :D
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Waszym sklepie, sprawnie i bez żadnych komplikacji, zgodnie z życzeniem klienta załatwiony zakup towarów. Poleciłam już swoim znajomym ten sklep. Czekam tylko na jeszcze większy asortyment herbat oraz akcesoriów (np saszetki papierowe do herbat sypanych).
Witam na forum :) i dziękuję za opinię. Czy pod pojęciem saszetek papierowych można rozumieć filtry papierowe? Te mamy w naszym sklepie, w 4 różnych rodzajach. Tutaj jeden z nich: http://eherbata.pl/produkt/opis/450 (http://eherbata.pl/produkt/opis/450)
Czy są herbaty których brakuje w naszej ofercie? Właśnie pracujemy nad poszerzeniem jeszcze naszej oferty, myślimy o większej ilości herbat zapakowanych, oraz wdrożeniu herbat w saszetkach.
Witam,
Wysłałem osobnego maila, ale jednak chciałbym również podziękować.
Pęknięty kubek (dziękować Poczcie Polskiej) co prawda spisałem już na straty, ale nowym sprawiliście mi państwo prawdziwą niespodziankę.
Takich rzeczy długo się nie zapomina.
Dziękuję.
To my dziękujemy za chęć podzielenia się wrażeniami i za cierpliwość..
Niezmiernie nas to cieszy że ktoś chce poświęcić swój czas i napisać coś pozytywnego.
Przydalaby sie opcja "dodaj do obserwowanych" po zalogowaniu do sklepu, podobna do koszyka ale nie konczaca sie automatycznie zamowieniem i nie usuwająca zawartosci po wylogowaniu.
Przyznam sie, ze trudno mi spamietac te nazwy herbat i gdy przychodzi czas zamowienia trudno odnalezc te, ktorymi sie zainteresowalem.
Jakby czekaly w obserowanych latwiej byloby dokonac ostatecznego wyboru,
Jednoczesnie jakby przy przejsciu na status "konczy sie" czegos w obserwowanych, byl wyslany automatyczny mail to pomogloby to podjac decyzje, czy nie warto jednak przyspieszyc skladania kolejnego zamowienia..
Właśnie około tydzień temu wprowadziliśmy podobną w funkcjonalności opcję - przechowalnię - wtedy można sobie w każdym momencie zapamiętać koszyk w postaci jaką się aktualnie ma. Co więcej - działa to mniej więcej jak manager sesji- z tym że sami decydujemy w którym momencie zapisać dane produkty w koszyku (można mieć ich wiele).
Z tym mejlem w przypadku przejścia na status kończy się to świetny pomysł, z tym że to my akurat takiego mejla aktualnie dostajemy :) Nie byłoby problemów z dostępnością gdyby wszystkie produkty były dostępne w ciągu kilku dni. (Np. kontrahent z Anglii potrzebuje 5 tygodni aby ściągnąć wszystko co potrzeba z chin i wysłać do nas..) Na dzisiaj tak nie jest niestety. Czasami ten status kończy się to już jest zbyt późno na kolejne zamówienie, gdyż np. zdarza się że ktoś bierze na raz np. kilogram i więcej...
Quote from: mariusz on 12 August, 2010, 09:43:51 AM
Właśnie około tydzień temu wprowadziliśmy podobną w funkcjonalności opcję - przechowalnię - wtedy można sobie w każdym momencie zapamiętać koszyk w postaci jaką się aktualnie ma. Co więcej - działa to mniej więcej jak manager sesji- z tym że sami decydujemy w którym momencie zapisać dane produkty w koszyku (można mieć ich wiele).
U mnie , przynajmniej pod Opera, to nie dziala.
Sprawdzalem i zachowaj i zapisz - po ponownym zalogowaniu nie ma sladu.
Oproznij - nie oproznaia koszyka.
Jesli przy korzystaniu z przechowalni ma powstawac jakas nazwa przechowywanegho koszyka - nic sie nie dzieje.
Fiu fiu, własnie doinstalowałem operę, i chodzi mi bez problemu wszystko...
Najpierw dodaję coś do koszyka, następnie klikam na przechowalnię i klikam na zapisz. Wtedy cały koszyk ląduje mi w przechowalni. W każdym momencie mogę go przywrócić...
Nie wiem dlaczego Tobie to nie działa - może masz np. wyłączoną funkcję w przeglądarce akceptacji cookies? Muszę się dopytać osoby więcej wiedzącej na ten temat..
Z tego co poleciliśmy, to również koszyk bez przenoszenia do przechowalni powinien się zapisywać w ten sposób aby po ponownej wizycie na stronie - był cały automatycznie przywrócony.
Sprawdze w domu - wynika z powyzszego ze cos prawdopodobnie jest blokowane przez zabezpieczenia administracyjne sprzetu z ktorego teraz pisze :).
Pisane z domu - Pod Firefoxem, z konta z prawami administratora, tez mi nie dziala.
Proponuje, zeby sprawdzil Pan dzialanie z konta "klienta" na komputerze na ktorym nie logowal sie Pan nigdy do sklepu z prawami administratora sklepu.
ewentualnie, moze ta funkcjonalnosc nie dziala prawidlowo na kontach utworzonych przed jej powstaniem?
Rozumiem, że już sama uprawa herbaty zapewne godzi w zasady rolnictwa ekologicznego, nie zmienia to jednak faktu, że wypełnianie po brzegi przesyłki z herbatą plastikiem jest nonsensowne. Wystarczy zastosować trochę mniejsze kartony - raczej rzadko się zdarza, żeby w paczkę na drodze do adresata wbijały się kolce, które przed uszkodzeniem herbaty powstrzymać może tylko plastikowa warstwa ochronna. Poczta, oczywiście, nie działa bezwadliwie, jednak drobne wgniecenia paczki nie uszkodzą herbaty, a rzeczywiście poważne są, jak mi się wydaje, niezwykle rzadkie.
O ile nie można wymagać (podkreślam to słowo) od sprzedawcy, dajmy na to, sprzętu elektronicznego, wielkiego zrozumienia dla potrzeb środowiska, to jednak sama herbata, jak i cały proces czy też ceremonia jej picia, jest znacznie bliższa Ziemi, współodczuwaniu, świadomości siebie i otaczającego świata.
Przykro jest mi to pisać, szczególnie po tym jakie wrażenie wywarł na mnie ten sklep po zapoznaniu się z ofertą, przejrzeniu linków zamieszczonych na stronie, a także po przeczytaniu forum.
W sierpniu napisałem do sklepu z pytaniem o możliwość zrealizowania zamówienia na herbatę w mniejszych ilościach (10g), ale wielu gatunków. Dostałem odpowiedź że jest taka możliwość i niezmiernie się ucieszyłem. Później gdy zostałem po proszony o przesłanie listy herbat, co uczyniłem. Jednak dwóch herbat nie było na składzie i zostałem zapytana czy będę na nie czekał (około 10 dni), odpowiedziałem że nie. Cała rozmowa przebiegła szybko i sprawnie. jednak po tym kontakt się urwał, a następną odpowiedź dostałem półtora miesiąca później, pomimo że wysyłałem kilka maili z pytaniami o stan zamówienia. To jeszcze w miarę zrozumiałem, bo moja prośba była moim zdaniem nietypowa a i wynikły jakieś problemy z tymi herbatami których nie było na składzie. Powiedziano mi że następnego dnia dostanę podliczenie i przesyłka zostanie do mnie wysłana. Było to 27 września. Od tamtej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi. I to jest powód tego posta. brak odpowiedzi. Bo ja zrozumiałbym gdybym został poinformowany że jednak to zamówienie nie może zostać zrealizowane, albo że będę musiał poczekać parę miesięcy, ale ja dostałem nic. Herbata mnie bardzo fascynuje, a ten sklep, nie dość że jedyny z taką ofertą to jeszcze tworzy pewną społeczność na forum, której zawdzięczam wiele wiedzy. Chciałbym więc wiedzieć, skąd wynika ten brak informacji.
Witaj Krzeo, nastąpił dziwny problem ze skrzynką. Przyznaję się to mój błąd, teraz to zauważyłem ponieważ kilkakrotnie myślałem że wysyłałem wiadomości do Ciebie, będąc przekonanym że one wyszły. Zaraz Ci opiszę wszystko.
Wszystko się wyjaśniło. Zwracam honor. A jaka oferta!
Jestem bardzo zadowolona z zakupów- smak herbaty( truskawkowa-mango) przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Przesyłka doszła do mnie błyskawicznie. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z oferty. Pozdrawiam
Przypominam, ze jest jakis błąd z systemem komentarzy - nie widac na poziomie kategorii , ze były robione wpisy w wielu ze składników.
np patrzac z poziomu
http://eherbata.pl/gatunki/8
nie widac ze w poniższej jest komentarz (i to bardzo pozytywny)
http://eherbata.pl/produkt/opis/515
Krzysztof, dziękuję - sprawdzimy skąd ta różnica, i dlaczego to się nie wyświetla.
Witam, Jestem pod wrażeniem sklepu, bogatej oferty i wyraźnej www. W zeszłym tygodniu metodą poszukiwawczą odkryłam stronę i od dnia zamówienia wchodzę tu zaczerpnąć wiedzy. Podoba mi się styl pisania - jest bardzo przemawiający, czytam z przyjemnością. Co do obsługi wysyłkowej nie mam zastrzeżeń. Maile powiadamiające o losie zamówienia - czuć, że wszystko jest pod kontrolą. Jestem zadowolona i polecam!!
Wielka pochwała dla sklepu i obsługi!
Zamawiałem stąd herbatki już kilka razy i za każdym razem cieszę się niesamowicie z otrzymanej przesyłki:). W przeciwieństwie do wielu sprzedawców internetowych, którzy wciskają nam "herbaty wysokogatunkowe" 50g/3zł, w eherbacie niezmiennie zasadą jest wysoka jakość. i warto za tę jakość zapłacić kilka złotych więcej, aby wreszcie się dowiedzieć, co to znaczy "smaczna herbata".
W najnowszym zamówieniu odkrywam oolongi; zaparzając Milk Oolonga już w pierwszym momencie wpadłem zachwyt nad jego cudownym aromatem, a smak potwierdził tylko wspaniałość tej herbaty. Warto było czekać na takie wrażenia:).
Chciałem również dodać, że mieliśmy również małe przygody z pocztą polską, i tutaj obsługa sklepu, z p. Mariuszem na czele, stanęła na wysokości zadania, znajdując rozwiązanie najlepsze dla mnie, jako klienta.
Bardzo dziękuję za zaangażowanie i troskę:).
Pozdrawiam serdecznie i z całego serca polecam wszystkim tym, którzy jeszcze się wahają, zakupy w Eherbata.pl !
Mateusz
Jeśli można o to zapytać, to od jakich dostawców pochodzi towar? :)
Rozumiem, że jakość herbat jest najwyższej klasy, tak? :)
Pytam tak z z ciekawości, bo w jednym z tematów mojego autorstwa pojawiła się dyskusja na temat sterylności, warunków przechowywania herbat u producentów. Co za tym idzie, czy warto przepłukiwać herbatę, czy nie.
E: Dziękuje za odpowiedź :)
Odnosząc się do sedna sprawy to powiem że powinno się przepłukiwać herbatę. 10 sekundowe jej otwarcie nie sprawi że nam liście zasłabną.
Co do dostawców, to rzecz jasna wymienić ich nie mogę. Czasem jest tak że od danego dostawcy bierzemy tylko 1-2 herbaty jeśli uważamy że warto tylko tą jedną brać ze względu na jakość oraz dobry jej stosunek do ceny końcowej.
Uściślając - mamy około 7-8 dostawców głównych, którzy są sprawdzonymi partnerami i wiemy że na każdym etapie herbata jest odpowiednio traktowana, oprócz tego mamy też kilku innych mniejszych dostawców od których pozyskujemy bardziej niszowy towar o bardzo dobrej jakości. Niestety często zamawianie herbat przez Anglię lub Niemcy trwa - stąd też na niektóre pozycje trzeba czasem dłużej czekać.
Dbałością o jakość nie ma się co chwalić - bo uważam że to powinno być standardem wszędzie. Nie każda firma jednak przechowuje herbatę Matcha w lodówce. To takie szczegóły, dla jednych ważne dla innych mniej.
Oczywiście pochwała. Zamawiałem herbaty 1 raz. Ich jakości ocenić nie mogę, zaczynam dopiero zabawę z herbatami i brak smaku w herbacie to raczej moja wina a nie herbaty. Mogę się wypowiedzieć za to na temat przesyłki. Pierwsza klasa, 1 raz się spotkałem z tego typu opakowaniem herbaty i raczej już nie będę nigdzie indziej zamawiał herbat. Naprawdę warto! Świetny kontakt. Można się dogadać w każdej sprawie. Polecam.
Witam.
Jestem pod wrażeniem sklepu - bogata oferta, a co najważniejsze - bogaty opis produktów. Bardzo dużo ciekawych informacji o herbacie, jej historii i sposobach jej parzenia. Co do obsługi wysyłkowej nie mam najmniejszych zastrzeżeń - bardzo wysoka kultura obsługi. Maile powiadamiające o losie zamówienia świadczą że wszystko jest pod kontrolą. Jestem zadowolona i polecam!!
Zdecydowanie za mało nowości. Chcemy więcej. Adam
Trafione w sedno :) Odpowiedź w postaci wielu nowych pozycji mam nadzieję że spełni oczekiwania. Herbaty są i w ciągu kilku dni będą na stronie.
Może będzie Liu An Cha albo Kangzhuan? Adam
To w końcu coś nowego pojawi się czy nie Mariuszu??
Mateuszu.
Darjeeling Margarets Hope FTGFOP 1 SF
Darjeeling Thurbo TGBOP1
Iran Lahidżan TGFOP
Tang Yang Gong Fu Black Tea
Ceylon Earl Grey Mango
;))
To jest pierwsza część, jeszcze będzie około 15 herbat oraz kilkunastu akcesoriów.
Ciekawość wzrasta..;)
Bo jakoś te nowości mnie średnio zainteresowały. Zobaczymy co to przygotowałeś;)
Czarna Irańska ciekawie się prezentuje.
Nie zauważyłem tego, bo w czarne rzadko zaglądam ;) . Myślałem, że zielone i oolongi się pojawią.
Przesyłka wczoraj do mnie dotarła cało i zdrowo.
Podsumowując jestem zachwycona obsługą w Państwa sklepie oraz jakością zakupionych produktów.
Właśnie zyskaliście Państwo kolejnego wiernego klienta.
Ja tu jeszcze wrócę!!!! :))
Pozdrawiam i olbrzymiego usmiecha od ucha do ucha przesyłam
Dziękuję za dobre słowo i uśmiech od ucha do ucha. To wszystko co piszecie w wiadomościach po tym jak dotarła przesyłka jest bardzo mobilizujące dla nas.
Takie chwile naprawdę są bezcenne.
Po zrealizowanych pierwszych trzech zamówieniach pozostały tylko pozytywne wrażenia.
Wszystko przebiegało szybko i sprawnie, a herbata była bardzo dobra.
Niestety z realizacją czwartego zamówienia nastąpiły pewne problemy. Zamówienie złożyłam 4.07.2012, opłaty dokonałam tego samego dnia. 9 lipca dostałam maila z informacją: ,,pragnę poinformować, iż sklep eherbata.pl oczekuje na dostawę Gaiwana Classic. Natychmiast po otrzymaniu przez nas ww. produktu paczka zostanie do Pani wysłana."
W porządku, poczekam.
Tylko tu mam pytanie: dlaczego gdy towaru tak naprawdę nie ma, jest podawana informacją, że jest na stanie?
W dniu dzisiejszym w dalszym ciągu można przeczytać, że jest na stanie...
Gdybym wiedziała, że ww. gaiwan chyba nie chce się ze mną spotkać :), zwyczajnie poczekałabym na dostawę i kupiłabym innym razem.
Teraz nie mam ani pieniędzy, ani herbaty (o gaiwanie już nie wspominając), ani nawet odpowiedzi na maila.
Tak się składa, że nie dostałam informacji jak ta dostawa ma wyglądać terminowo: kilka dni? tygodni? miesiąc? skierowałam więc maila z takim pytaniem do sklepu. Niestety do dnia dzisiejszego nie dostałam żadnej odpowiedzi.
Rozmowa telefoniczna nic nie dała.
Ciekawe, co będzie dalej...
Niema co ukrywać tak nie powinno być!!
Herbaty powinny zostać od razu wysłane, a gaiwan ( o ile wyraziłabyś zgodę) powinien być dosłany po dostawie i na koszt samej eherbaty która nie wywiązała się z obowiązku i dała plamę.
Sam również zdenerwowałbym się i to naprawdę mocno.
Właśnie podczas rozmowy telefonicznej (9 lub 10 lipca) dowiedziałam się, że owszem, jest możliwe przesłanie najpierw herbaty, a potem gaiwana.
Poprosiłam o to.
Czekam...czekam...i nie wiem jeszcze jak długo... :(
A chciałoby sie jednak mieć w zasiegu ręki nowe dla mnie herbaty.
Witam, nie było mnie kilka dni a tu proszę... Zajmę się się tą sprawą osobiście, gdyż na pewno takie rzeczy są u nas niedopuszczalne...
Wygląda na to, że pomału wszystko się wyjaśnia :)
Przed chwilą rozmowa telefoniczna z właścicielem sklepu przyniosła rozwiązanie problemu i niedługo zamówione rzeczy mają znaleźć się w zasięgu wzroku, z czego niezmiernie się cieszę :)
Panie Mariuszu, bardzo dziękuję za rozstrzygniecie problemu z dostawą.
Przed chwilą kurier (!) przekazał paczkę.
Idę zaznajomić się z zawartością :)
Kolejny raz jestem zadowolony z szybkiej realizacji zamówień w sklepie. Herbatę zamówiłem w poniedziałek (pod wieczór), a paczka została wysłana w środę rano. Poczta wyjątkowo się postarała i już w czwartek ze zniecierpliwieniem dobierałem się do wnętrza kartonowego pudełka! Dostałem również mały gratis zapewne z uwagi na duże zamówienie i nie mam pojęcia w jaki sposób doszliście do tego, że uwielbiam tą herbatę i zastanawiałem się nad jej kupnem ;D
Kto nie kupuje na eherbata.pl , ten niech żałuje!
Dzisiaj około godziny 12:00 otrzymałem przesyłkę.Jestem bardzo zadowolony z szybkiej realizacji zamówienia.Wśród zamówionych herbat mam dwie nowe : Xi Hu Lung Chng i Yunnan Specjal.Jutro degustacja.Pozdrawiam
Janusz
Moje pierwsze zamówienie w sklepie z którego jestem bardzo zadowolony. Porządne zaciskowe torebki, całość dobrze zapakowana. Zamówiłem łącznie 6 herbat, nie licząc gratisu, oraz zaparzacz typu sitko. Jeszcze nie wszystkie herbaty próbowałem. Ogólnie rzecz ujmując pełen profesjonalizm z Waszej strony, z jednym wyjątkiem który podsuwam sklepowi do przemyślenia. Mianowicie waga herbaty którą "dodajemy do koszyka". Dużym ułatwieniem byłoby gdyby ilość kupowanej herbaty zaczynała się od 50 g. Ja wiem że dla sklepu to gorzej bo mniej herbaty sprzedaje, ale kupując po 50 g można więcej herbat spróbować !!! Poza tym często jest tak że herbata którą kupiliśmy po raz pierwszy nam po prostu nie przypadła do gustu, a przy 100 gramach to nie wiadomo co z nią zrobić - wyrzucić? Herbatę wyrzucać, no nie.
Serdecznie pozdrawiam.
W tą stronę zmierzamy, kilka lat temu wszystko u nas było od 100 gram - takie bowiem mieliśmy jedynie torebki a standardem wtedy była sprzedaż w sklepach gramatury 100 gramowej.
Później chcieliśmy dać większą możliwość zapoznania się z herbatami wycenianymi powyżej 20 zł w mniejszej ilości (50 gram, oraz w przypadku dosyć drogich herbat od 25 gram).
Aktualnie pracujemy nad wdrożeniem zestawów próbek które mam nadzieję lepiej pozwolą na rozeznawanie się w smakach.
Dzisiaj doszło do mnie moje pierwsze (i na pewno nie ostatnie) zamówienie w sklepie. Herbaty są dobrze zapakowane. Kontakt również jest bardzo dobry - o zamówieniu jest się informowanym na bieżąco.
Popieram pomysł z zestawem próbek, dzięki temu można spróbować dużą liczbę herbat i dowiedzieć się które się lubi.
moja siostra wcześniej zamawiała (ja dopiero dziś :) )
i z tego co wiem to główne wasze zalety to: szybka dostawa i świetna jakość :)
Dotarlo do mnie kolejne(na pewno nie ostatnie) zamowienie. Dotarlo blyskawicznie czyli na kolejny dzien po wyslaniu :o a jest to swietny osiag bo mieszkam na Mazurach a Wy na drugim koncu :) . DZIEKUJE. Przesylka jak zwykle bez zarzutu,rozszarpalam ja doslownie natychmiast. Dziekuje za wspanialy gratis,natychmiast zrobilam sobie z niego uzytek ale o tym napisze pod owa herbtka. Nie moge sobie Was nachwalic bo jestescie rzetelni pod kazdym wzgledem. Zwyczajnie: profesjonalisci. Gratisy zanecaja do sprobowania czegos nowego lub potwierdzaja dobre, wczesniejsze wybory. Pomysl na probki do posmakowania REWELACYJNY. Ciesze sie ze Was znalazlam,ze jestescie i ze bedziecie. Jak bede w Krakowie NA PEWNO odwiedze osobiscie Czarke :) .
Ja tutaj drugi raz, chociaż czarne chińskie(!) herbaty to moja wielka miłość od wieku szczenięcego, kiedy to pijało się je u znajomego mieszkańca Państwa Środka (znajmy był dziadka, ale zabierał mnie do niego). Z dawnych lat została filiżanka z laki i miłość do chińskich czarnych herbat.
To ona sprowadziły mnie do tego sklepu po raz pierwszy - w żadnym innym sklepie nie znalazłem takiego wyboru herbat - na dodatek były móje ulubione Keemuny (cikawe, dlaczego tak trudno je dostać?). Więc zakupy zostały zrobione, nawet udało mi się wciągnąć rodzicielkę w herbaciany interes :)
Teraz jestem drugi raz na zakupach tutaj i pewnie zostanę. Po przeprowadzce nad morze nie mam w okolicy żadnej godnej herbaciarni. Czekam tylko na odpowiedź na forum w temacie zielonych herbat których chcę popróbować i kolejne zamówienie będzie wysłane.
Jedyne czego żałuję to odległość i to, że w Krakowie jestem tylko raz w roku. I tylko raz w roku mogę podziwiać herbaciarnię na Floriańskiej :(
Na szczęście jest net.
Niech się Wam wiedzie, a herbata płynie szerokim strumieniem :)
We wtorek złożyłam zamówienie, paczka została wysłana w środę, a dzisiaj (czwartek) rano była już u mnie. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi oraz z miłego gratisu, który dostałam w paczce:) Było to moje pierwsze zamówienie, ale na pewno nie ostatnie. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam:)
Komplementy, ale zgodne z prawdą:
* zanim wybrałam właśnie Państwa sklep przejrzałam i porównałam ofertę co najmniej 10 sklepów internetowych z herbatą (niektóre również z kawą). żaden nie ma tak bogatej oferty,
* cieszy darmowa przesyłka od pewnej kwoty i na stałe rabat,
* w przypadku braku herbaty lub innych kwestiach koniecznych przy realizacji zamówienia dzwoni bardzo miły damski głos, pełen kultury, co istotne
Nie podobają mi się "metaliczne" torebki :-D ale rozumiem, że wprowadzone zostały m.in. dlatego, że mają funkcjonalne zamknięcia, klips z poprzednich torebek dość szybko się niszczył (na razie nie mam nawyku przesypywania do puszek). Może kiedyś te torebki znów będą miały piękny zielony kolor ;-)
Poproszę o ciut więcej folii bąbelkowej, czasem zahaczam otwierając nożem o opakowanie herbaty, ostatnio robię co najwyżej ryski na torebce, nie jest więc już źle :-D
Zamówiłam wczoraj nad ranem), dziś czytam, że już wysłano. Wow.
Te metaliczne torebki przynoszą wiele korzyści.
Są to chyba jedne z najlepszych torebek które można użyć do przechowywania herbat.
Prócz eherbaty znam jedynie trzy sklepy gdzie można kupić dobrą herbatę (polskie sklepy). Pozostałe to po prostu syf.
Paczek nie otwiera się nożem ;) .
Witam, wielki pozytyw z mojej strony, przesyłka doszła ekspresowo.
Dziękuje za tematyczny gratis, to bardzo miłe.
Jeśli chodzi o herbaty to wszystko wygląda pięknie, jutro będę pić więc coś w tym temacie dopisze.
Pozdrawiam :)
sklep godny polecenia, jestem bardzo zadowolona:)
Witam!
Szkoda, że mój (pierwszy) post nie będzie o herbacie, ani o dobrze działającym sklepie eherbata.pl.
Niestety sklep nie funkcjonuje obecnie tak, jak powinien. Mam wrażenie, że liczba (średnio 18-19?) składanych dziennie zamówień z całej Polski nieco przerasta obsługę sklepu.
Panie Mariuszu, pora na Pańską interwencję.
Proszę o kontakt (na pw?) w sprawie zwrotu pieniędzy za nie do końca zrealizowane (z Państwa winy) zamówienie. Liczę na Państwa uczciwość.
I proszę choć od czasu do czasu odpowiadać na maile.
Pozdrawiam
Taki jeden
Witam Panie Damianie,
zwrot ma Pan już na koncie. Przepraszam za zaistniałą sytuację oraz brak kontaktu z mojej strony w dniu wczorajszym (kwestia zwrotu pieniędzy spoczywa tylko na moich obowiązkach - nie pracowników firmy).
Niestety byłem nieobecny w pracy z uwagi między innymi na załatwianie spraw wizowych oraz lekarskich związanych z wyjazdem na ekspedycję herbacianą do chin oraz na tajwan.
W zakresie poziomu obsługi sklepu - rozumiem Pana rozczarowanie z uwagi na brak czajniczka yixing. Cieszę się że zdecydował się Pan również na częściową modyfikację zamówienia.
Tego typu doświadczenie związane z wystawianiem w sklepie jednej sztuki produktu jest dla mnie bolesnym. Niebawem wdrożymy nowy system informatyczny który jednoznacznie wyeliminuje ryzyko kupienia czegoś czego nie ma fizycznie na stanie. Tak się złożyło że ten czajniczek został zakupiony wcześniej w zamówieniu niestandardowym - poprzez email i nie został na czas wycofany ze internetowej.
Dodatkowo zastanawiam się nad tymi "unikatami" aby niektóre udostępniać bardziej w formacie aukcyjnym.
Wkrótce napiszę o wielu zmianach które wdrażamy aby nieustannie polepszać obsługę sklepu. Mam świadomość że pomimo wysokiej dbałości jaką przywiązujemy do obsługi i realizacji zamówień (realizacja 94% zamówień w ciągu 24 h od odnotowania wpłaty, obsługa telefoniczna między 9-22, 98% produktów dostępnych, fizycznie będących na miejscu) takie sytuacje w których zostaniemy czymś "zaskoczeni" są choć smutną ale jednak okazją do natychmiastowej reakcji oraz wyjaśnienia, jak również do rozwoju sklepu.
Mam świadomość że eherbata.pl jest sklepem innym niż wszystkie - od systemu informatycznego który był pisany na nasze potrzeby (nie jest żadną platformą komercyjną), poprzez produkty znajdujące się w sklepie (wiele herbat i akcesoriów jest tylko u nas), po najwyższy szacunek i pokora dla każdej osoby która nam zaufała odwiedzając nasz sklep.
Aby jednak była jasność - mam też świadomość najwyższych wymagań w zakresie każdego elementu funkcjonowania sklepu, oraz tego że nasi klienci to jest absolutna elita również w zakresie wysokich nadziei i oczekiwań że wszystko będzie należycie.
Być może w wielu sklepach brak odpowiedzi na email w ciągu 24 godzin zostałby potraktowany jako coś w miarę normalnego, z mojej strony jest to niedopuszczalne. Dlatego niebawem wprowadzimy gwarancję odpowiedzi na email w ciągu 2 godzin roboczych. Przykładowo jeśli ktoś napisze wiadomość o godzinie 21, będzie miał gwarancję odpowiedzi do godziny 10 dnia następnego.
Po raz kolejny jestem mile zaskoczona jakością obsługi sklepu. Przed chwilą otrzymałam paczkę, a w niej jak zawsze dodatkowy gratis. To bardzo miłe:) Serdecznie dziękuję za wszystko:)
Moje pierwsze zamówienie właśnie do mnie dotarło.
Wrażenia same pozytywne. Szybka wysyłka - zdecydowanie na plus, fajne torebki na herbaty, nie ma szans na stratę aromatu czy zwietrzenie - super. Oczywiście bardzo miły gratis - i to akurat taki jaki miałem ochotę spróbować. Jakaś herbaciana bogini chyba coś podpowiadała :)
Herbaty - miód. Prasowany w ciasteczko pu-erh Trzy Żurawie rewelacja. Oolong Formosa chyba nawet lepszy.
Stanowczo i zdecydowanie mam zamiar zapoznać się z całym mnóstwem herbat od Was - bo warto. Super że w naszym kraju są takie sklepy - pozwalają cieszyć się pasjonatom do niedawna słabo dostępnymi rzeczami.
Serdecznie pozdrawiam.
Jestem ciekaw czy jest możliwość, aby w sklepie eherbata.pl była możliwość zakupu w przypadku każdej z dostępnych u Was herbat po 50g lub ew.mniejszych? (w wielu przypadkach herbaty mogę zamówić w ilości co najmniej 100g, a ja chciałbym mieć opcję np. 50g- aby móc przetestować więcej herbat przy jednym zamówieniu)
oczywiscie picasso. wystarczy ze napiszesz maila z lista herbat i juz;) mozesz brac rowniez mniejsze ilosci jak 25g np. wystarczy cene ze 50g podzielic przez 2. i mamy cene 25g;) herbaciarnia@eherbata.pl zapraszam;)
Paweł, widzę że dorabiasz w eherbacie po godzinach ;D
hah;) nie;) 77km do pracy? troszkę za dużo;) napisałem bo praktycznie co miesiąc takie maile pisze do p. Moniki z eherbaty że pozwoliłem sobie napisać;)
Jako, że jestem tu nowy no i dopiero przekraczam bramy herbacianego raju nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Mało tego - dziś dotarło do mnie pierwsze moje zamówienie :) więc tylko na tej płaszczyźnie mogę wyrazić swoje zdanie. Kosmos :)...przesyłka nadświetlna :), torebki na herbatę bardzo praktyczne, miły gratis, który bardzo cieszy. A co ze smakiem? - o tym przekonam się jutro. Herbatki jeszcze czekają jak zakończę pracowity "tydzień", by w spokoju zaparzyć swoją pierwszą prawdziwą herbatę. Będę tu wracał by odnaleźć swoje ulubione smaki. Cieszy mnie tez fakt szybkiej reakcji na rzekomo "niedostępny" towar. Pozdrawiam :)
To moje 8 zamówienie, właśnie policzyłam ;D
Szybko, sprawnie i rzetelnie, bardzo dobry kontakt czy to telefonicznie czy to elektronicznie.
Dziękuję za pamięć i dosłanie herbaty z poprzedniego zamówienia (trochę czasu już minęło i ja banalnie zapomniałam:) oraz za gratisa, to jest bardzo miłe, zwłaszcza, że daje możliwość poznania nowego smaku :)
Wczoraj dostałem zamówienie. Przesyłka była dobrze spakowana a sposób zapakowania herbat nawet mnie zaskoczył - myślałem bardziej o jakiś nieszczelnych plastikowych lub papierowych opakowaniach a tu wszystko w szczelnych opakowaniach ;) Zamówienie składałem telefonicznie i faktycznie możliwość łatwego kontaktu ze sprzedawcą jest tu dużym plusem ponieważ udało mi się kupić ceramike której nie było w ofercie. Taka jakość obsługi aż zachęca do odwiedzenia lokalu co mam nadzieje uda mi sie przy okazji załatwiania spraw służbowych w Krakowie!:)
Pozdrawiam Piotrek
Ciekaw jestem czy jest szansa w najbliższym czasie (powiedzmy 1-2 tygodnie?) aby została wprowadzona domyślna możliwość wyboru każdej z herbat po 50g, a nie po 100g jak jest w niektórych przypadkach. W maju przez PW dostałem obietnicę od Mariusza, że w niedługim czasie jest w planie zmiana systemu i wprowadzenie po tej zmianie domyślnie wspomnianej przeze mnie opcji.
Pytam się, ponieważ chciałbym w niezbyt odległym czasie złożyć kolejne zamówienie, jednak niektóre pozycje, które mnie interesują są w najmniejszej wersji po 100g. Wiem, że jest możliwość mailowej prośby o mniejszą gramaturę, ale to jest opcja zdecydowanie niewygodna i dlatego nie zamierzam z niej korzystać.
Wiadomo coś w tej materii? ???
Wiele herbat obecnie można zamówić już nawet od kilku lub kilkunastu gramów. Staramy się aby nowe herbaty których wartość przekracza 40 zł oferować nawet w standardzie od 25 gram. Systemowo przejdziemy zmianę oprogramowania na początku sierpnia, wtedy tez pojawi się opcja 50-tek w standardzie dla herbat które w tym momencie kosztują poniżej 19 zł za 100 gram, a były dodawane dawno temu.
Po zmianie sklep wygląda wyraźnie atrakcyjniej. Jest jednak pewien problem. Gdy klikam np.w pozycję akcesoria to sklep przenosi mnie do herbat białych, a nie do akcesoriów. Tego typu błędów jest więcej.
Aha, no i tradycyjnie dopominam się, aby każda herbata, bez żadnych wyjątków miała możliwość wybrania wielkości 50g (m.in. Gunpowder Temple of Heaven nie ma takiej opcji).
Dzięki serdeczne za opinię. Napisz proszę jednak w którym miejscu klikasz na akcesoria a wyskakują herbaty białe? Nie możemy tego znaleźć.
Jeśli więcej tego typu rzeczy znalazłeś, napisz mi proszę na biuro(at) eherbata.pl.
W zakresie dodawania 50 gramowych opcji - około 60% asortymentu już taką opcję posiada, wkrótce na pewno kolejne herbaty dołączą. Przypominam też że dla większości herbat powyżej 40 zł/100g, są opcje 25 gramowe. Pozwala to na większą dostępność tych herbat.
Obecnie pracujemy jeszcze nad jak najlepszym funkcjonowaniem sklepu po zmianie wyglądu, oraz funkcjonalności (został wymieniony praktycznie cały system). Jeszcze nie wszystkie herbaty mają nowe zdjęcia, oraz mamy wiele produktów nie dodanych jeszcze do sklepu :), zwłaszcza bardzo atrakcyjny dział herbat unikalnych, które mamy czasem w ilościach symbolicznych - a które będą niebywałą okazją do nowych herbacianych doświadczeń.
Na początek października planuję że wdrożymy coś bardzo atrakcyjnego dla wszystkich naszych stałych klientów, ale będzie to niespodzianka!
Na początku chciałem się przywitać, gdyż to pierwszy mój post na tym forum :D
Dziś też odebrałem pierwszy zakup na eherbata. Super opakowania (nie spodziewałem się takich, myślałem że będą papierowe jak gdzie indziej), a zawartość jeszcze lepsza! To też początek bardziej "świadomego" podejścia do herbaty (wcześniej dużo się jej piło, z grubsza tylko przestrzegając instrukcji na opakowaniu;)). Sporo różnych zamówiłem (po dłuższym wertowaniu forum), piękne liście, piękne aromaty.
I czarka w prezencie :D - i do tego zielona, idealnie pasująca do mojego czajniczka żeliwnego.
Jestem bardzo zadowolony z zakupu, sklepu, obsługi, czasu realizacji. Chyba dobrze trafiłem;)
Ps. Sama herbaciarnia mnie również zaskoczyła - najpierw myślałem że na parterze będzie, potem że wystrój taki bardziej "kawiarniany" będzie itd. A tu taka miła atmosfera w środku. Aż się z tego wszystkiego nie przyjrzałem dobrze wnętrzu i zapomniałem że chciałem jeszcze obejrzeć czajniczki i inne akcesoria:) Tyle lat w Krakowie, a jakoś tam nie trafiłem. Innymi słowy będzie trzeba wstąpić kiedyś na herbatkę;)
Mnie się udało wreszcie wdepnąć do Czarki. Co prawda w przelocie, ale i tak trochę kasy Keemuny ze mnie wyciągnęły :) Bardzo fajny lokal, ale trudny do znalezienia. Jeszcze tydzień temu przechodząc przez Floriańską i rozglądając się nie byłem w stanie zlokalizować Czarki. Dopiero zaglądanie we wszystkie bramy dało rezultat.
Teraz przegląd listy zakupów od kolegów i koleżanek z pracy - klikania czas.
Co do dostępności herbat - szkoda, że nie ma opcji "tester" - czyli ilości na jedno, dwa zaparzenia. Wielkości gratisów jakie czasami dołączacie do zakupów. Można by testować herbaty bez narażania się na pakowanie pieniędzy w "dolną szufladę" (lądują tam herbaty, które mi nie smakują - i sobie leżą, czasami przez lata).
witam,
na wstępie gratulacje za organizację forum i szeroki asortyment dostępny w Waszym sklepie.
Chciałbym zwrócić uwagę na utrudniający wybór sposób sortowania produktów - włączając opcję sortowanie wg. ceny otrzymujemy chaotyczny układ herbat według dziwnego kryterium - niby są poukładane według ceny ale raz jest to cena za 8-9g, raz za 25g, raz za 50g albo za 100g. Szalenie zaciera to segregację produktów wg. kryterium wartości. Nic nie wynika z takiego sposobu segregacji, bo trzeba przebijać się przez każdą ofertę aby dowiedzieć się co ile naprawdę kosztuje.
Prosiłbym o uporządkowanie cen herbat według jednego kryterium cenowego - np. cena za 100g. Herbaty w fabrycznych opakowaniach można odpowiednio przemnożyć. Inaczej jest pomieszanie z poplątaniem.
Przydałoby się również podawanie przy każdej herbaty kraju pochodzenia - przy jednych wpisano, przy innych nie. eHerbata z pewnością wie skąd pochodzą konkretne liście, dlaczego podano je wybiórczo? I tak do końca nie wiadomo czy np. Bancha ze sklepu to Bancha "Japan Style" z Chin, czy oryginalna Bancha z Japonii.
W dalszym ciągu jest brak opcji kupna 50g opakowania z herbatą w przypadku KAŻDEJ dostępnej u Was herbaty. To jest naprawdę frustrujące, że niektórych herbat nie da się kupić na próbę w postaci mniejszego opakowania tylko trzeba od razu 100g :( Kiedy wreszcie wprowadzicie tą opcję? Obietnica padła z Waszej strony kilka miesięcy temu i wciąż brak realnych działań w tej sprawie :(
Opcję 50 gram w każdej herbacie wprowadzimy, ale nie mogę teraz określić kiedy dokładnie - na pewno jednak dla stałych klientów będzie taka możliwość.
Wstępnie plany były inne, za co przepraszam - jednak woleliśmy się skupić od dobrych kilku tygodni na jak najbardziej sprawnej obsłudze zamówień oraz zadbaniu o pozyskanie nowych ciekawych produktów, oraz sprawne zarządzanie stanami magazynowymi aby wyeliminować maksymalnie ryzyko niedostępności produktów.
Wprowadziliśmy też test w postaci zestawów polecanych oraz zestawów świątecznych które pozwalają również herbaty kupić w mniejszych niż 100g ilościach.
Musimy się bardzo dobrze do takiej opcji 50g przygotować - również logistycznie i personalnie - pakowanie nie odbywa się u nas automatycznie.
Czasami pojawiają się takie zamówienia składające się np. z sześciu zestawów polecanych, których jestem nadal wielkim zwolennikiem. Patrząc jednak na to realnie, jeśli paczka taka jest pakowana pięć razy dłużej niż standardowa, to boję się pomyśleć jak musielibyśmy przeorganizować wszystko jeśli nagle zmienilibyśmy zasady na takie aby wszystko było w przedziałach 10 gram, 25 (dla droższych pozycji), 50, 100 itd.
Wprowadzenie tego od razu, spowodowałoby że byśmy się zakopali. A są klienci którzy składaliby zamówienia na 50 sztuk herbat w samplach po 10 gram. Sprawna obsługa sklepu przy obecnej sytuacji byłaby wtedy nierealna.
Dlatego też postanowiłem iż próbki na razie będą właśnie w takiej formule, aby był do nich dostęp przez formułę zestawów przekrojowych, pozwalających się zapoznać z charakterystycznymi herbatami i pozycjami w danych kategoriach.
W zakresie wszystkich pozycji dostępnych od 50g, planujemy takie działanie w sytuacji gdy uda nam się wdrożyć nowy system automatyzacji stanów magazynowych oraz dostosujemy pomieszczenie magazynowe do nowych stanowisk pracy pozwalając na większą elastyczność w zakresie pakowania.
Wszystkie osoby które odwiedziły kiedyś naszą herbaciarnię wiedzą, że miejsca nie mamy zbyt wiele i pakowanie paczek odbywa się za tą samą ladą przy której obsługiwani są klienci stacjonarni.
Rozwijamy się, cieszymy z zainteresowania naszymi produktami, jednocześnie jednak muszę podkreślić że zawsze wyżej stawiać będziemy najwyższą jakość obsługi klienta od zysku wynikającego z większej ilości zamówień.
Na pewno bardzo dziękuję za przypominanie się z tymi ważnymi sprawami. To zawsze mobilizuje aby pewne rzeczy zmienić, dostosować do potrzeb jakie są odczuwane przez klienta. Na wszystkie, nawet najmniejsze sugestie reagujemy bardzo przychylnie i wiele z nich już jest zrealizowanych. Niektóre wymagają dłuższego czasu wdrożenia, niemniej pamiętamy o nich.
Nowa strona internetowa i oprogramowanie które mamy od września, daje nam bardzo dużo nowych możliwości których się uczymy a z których aktualnie jeszcze do końca nie korzystamy.
Plany na najbliższe miesiące to również między innymi w końcu wdrożenie filmików i prawdziwy kanał na YT, nowy bardzo atrakcyjny program dla stałych klientów (mam nadzieję że bardzo nim na plus zaskoczymy) i kilka innych, mniej lub bardziej głośnych rzeczy które sprawią że będzie jeszcze milej, sprawniej, wygodniej, taniej a herbaty i obsługa będą jeszcze lepsze.
ja różnież nie mam zastrzeżeń co do obsługi czy działania sklepu, jestem zadowolona :) i zawsze polecam znajomym, którzy tak jak ja preferują zakupy w sieci .
Ja mam uwagi do strony sklepu, sztuk dwie. W sumie mam od wprowadzenia nowego układu strony, ale jakoś tak wypadło, że nic nie napisałem.
1) Brak możliwości edytowania, albo chociaż podglądu adresu wysyłki jaki się ma ustawiony podczas składaniu zamówienia. Po kliknięciu "zamawiam" nie ma się dosłownie żadnej informacji o tym gdzie paczka zostanie wysłana.
Jeżeli ktoś ma jeden adres to ok (chociaż pewnie chciałby sprawdzić czy nie zrobił jakiegoś byka etc). Ale jak ktoś ma parę to jest to bardzo niewygodne, bo nigdy do końca nie ma się pewności czy ustawiło się wszystko ok i czy paczka dojdzie tam, gdzie się chce.
2) Rozwijany koszyk. To pewnie też nie jest często spotykany problem, ale jeżeli zamawia się więcej herbat to rozwijane okienko potrafi wyjść poza dolną krawędź ekranu. I wtedy bieda bo na samym dole jest przycisk zakupu, a nie bardzo jest jak się do niego dostać. Pomaga CTRL- (minus) i pomniejszenie strony, ale to irytuje.
Jeśli chodzi o edytowanie adresu wysyłki przy składaniu zamówienia, to istnieje taka możliwość: należy wejść w zakładkę "moje konto" w lewym górnym rogu strony. Tam jest opcja "inny adres do wysyłki". Trzeba to jednak zrobić przez kliknięciem przycisku "zamawiam", ponieważ wtedy zamówienie jest już zapisywane w naszym systemie. Jeśli jednak po złożeniu zamówienia odkryjemy, że adres do wysyłki jest błędny, wtedy można zawsze napisać do nas maila na herbaciarnia@eherbata.pl lub zadzwonić do nas pod numer 12 422 93 82.
Rozwijany koszyk faktycznie stanowi problem i na pewno w najbliższym czasie się tym zajmiemy. Dziękujemy za cenne uwagi!
Dorzucę pochwalną opinię (jaką inną :D) - sklep co prawda się pomylił i wysłał nie tą herbatę co trzeba (dobrze opisał torebkę, ale wsypał co innego). ALE rozwiązanie problemu było błyskawiczne, pani która się w tej sprawie kontaktowała bardzo miła no i "ogarniała temat" bo wiedziała, że złożyłem jeszcze jedno zamówienie i dorzuciła brakującą herbatę do nowego zamówienia.
Także pełen profesjonalizm :D
Na początku chciałem się przywitać. Forum obserwuje od jakiegoś czasu ale zarejestrowałem się dopiero wczoraj. W międzyczasie zrobiłem już 3 zakupy w eherbata.pl i dzięki temu mam swoje małe herbaciane niebo.... w zasadzie 4 zakupy, spodziewam się dużej paki Ya Bao Yesheng.. chociaż trochę się martwie bo złożyłem zamówienie na 100g wczoraj, a dzisiaj widzę że herbata jest niedostępna, albo rozbiłem bank albo mi zabrakło...
(http://i1264.photobucket.com/albums/jj495/kot2kpg/IMAG0073_zpsoprlxgcv.jpg) (http://s1264.photobucket.com/user/kot2kpg/media/IMAG0073_zpsoprlxgcv.jpg.html)
Świetny sklep, świetna obsługa a co najważniejsze świetna herbata!